czwartek, 25 sierpnia 2016

Jaśminowy jest już na Facebooku! :)

Pora na kolejny krok!
Blog istnieje ponad 2,5 roku. Z mniejszą, bądź większą częstotliwością staram się dorzucać tutaj garść swoich przemyśleń. Choć ostatnio jest mnie tutaj dość mało, to czytam bardzo wiele wartościowych rzeczy, którymi chciałabym się podzielić. Stąd właśnie fanpage Jaśminowy :) 

Wielu z Was nie ma konta na bloggerze, czy Bloglovinie, a regularnie mnie podgląda. Z myślą również o takich osobach zdecydowałam się (w końcu) na stronę na FB.

Czy to się uda w praktyce? Jak będzie z systematycznością? Szczerze mówiąc - nie wiem i nie chcę niczego obiecywać. Nic na siłę :) póki co zachęcam do polubienia:



Pozdrawiam ciepło, 

J.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że poświęciłaś/eś czas na zostawienie komentarza. Komentujących zawsze odwiedzam, więc nie spamuj :) możesz się oczywiście ze mną nie zgadzać, ale jeśli już chcesz krytykować to konstruktywnie. Nie hejtuj bez podania uzasadnienia dla swojej opinii.

pytania? napisz do mnie:
jasminowamgla@gmail.com